~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Dia..

Posted by Dea at Thursday, December 06, 2012
Dia.....
aku ingin sandarkan seribu harapan pada dia...
aku ingin dia tahu bahawa aku perlukan dia...
aku ingin dia tahu bahawa aku amat sayangkan dia...
aku ingin dia tahu bahawa aku tak berdaya lalui hidup tanpa dia...

Tapi....
Tapi dia bukan untukku...
Tapi dia juga menyakitkan hati aku...
Tapi dia juga mempersendakan aku...
Tapi dia juga memberikan tempias kelukaan pada hati aku...

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor