~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Allah Akan Memberimu Yang Terbaik..

Posted by Dea at Wednesday, December 05, 2012


Jika cinta laksana mentari aku akan tetap mengharap sinarnya kembali..Andaikan cinta seperti burung yg menyanyi aku akan sentiasa menari mengikut irama hati..Andaikan cinta laksana hujan yg jatuh ke bumi aku akan biarkan tubuh ini basah
mewangi..Akan tetapi pada hakikat nya,CINTA adalah sesuatu yg kadang sulit utk di mengerti dan sukar untk difahami..Tapi dalam hidup ini.. aku hanya ingin menjadi sebahagian dari cinta itu sendiri..Yang tetap kekal abadi,sampai akhir dunia ini..
Jika Allah menjemput mu sebelum kita bertemu,aku tak akan sedih kerana ku yakin bahawa syurga menanti mu..Dan apabila Allah menjemput ku lebih dulu,jangan pernah kau bersedih kerana aku tau Allah kan memberimu yg terbaik daripada ku. ..

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor