~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Tangan cikgu wangilah..

Posted by Dea at Tuesday, October 16, 2012
Budak-budak sekolah rendah khususnya memang suka salam cium tangan cikgu sebelum  balik.."Tangan cikgu wangi lah!" , Dah tahu anak murid nak cium tangan haruslah kita sentiasa wangikan tangan dengan wangian... jangan bagi mereka bauan yang tidak sepatutnya seperti sambal belacan ke, petai ke, kari ke... :p

2 comments:

ISLAM DAN MELAYU on 17 October 2012 at 08:38 said...

ahaha nasib baik wangi kan

Dea on 27 October 2012 at 19:13 said...

ekeke..cikgu hari2 kena sapu losyen tangan :D

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor