~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Selamat merancang..

Posted by Dea at Tuesday, October 16, 2012
Takwim persekolahan sesi 2013 sudah terbit.. moga rakan-rakan dapat membuat perancangan segala aktiviti.. selamat merancang 

http://www.moe.gov.my/userfiles/file/Perincian%20Penggal%202013_3Okt2012.pdf 

6 comments:

Khalilah on 16 October 2012 at 09:14 said...

Perancangan awal akn memastikan matlamat yg di capai sejajar....;) Slmt merancang...

SURIA AMANDA on 16 October 2012 at 17:52 said...

tahun depan dania dah darjah 3, perancangan akak nak masukkan dia tuition tp tu la...takut dia x leh bwk, my cik abg ckp jgn bebankan otak dia since lambat lg dia nak exam upsr...

ISLAM DAN MELAYU on 17 October 2012 at 08:36 said...

semangatnya cikguuu

Dea on 27 October 2012 at 19:06 said...

InsyaAllah..perancangan awal memudahkan kerja..cuma kadang-kadang kekangan beban kerja yg entah apa-apa tu buat perancangan kita tergendala kan khalilah :)

Dea on 27 October 2012 at 19:08 said...

darjah 3 yea kak..dea rasa kak suria bole ajar sendiri di rumah..sementelah KSSR sekarang x berfokus pada result exam semata kak. 40% marks dari kerja2 dan sahsiah murid seharian..

Dea on 27 October 2012 at 19:09 said...

kadang-kadang semangat tu perlu..walau kadang-kadang kekangan menghalang :D

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor