~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Belanjawan Khas Buat Perokok

Posted by Dea at Saturday, October 27, 2012
Untungnya ada belanjawan khas Terbaru dan Terkini  Bagi Perokok Tegar :D

Sehari - RM 10.20 (boleh makan KFC satu set)
Seminggu - RM 71.40 (boleh isi minyak kereta penuh tangki)
Sebulan - RM 306.00 (boleh bayar duit kereta Viva)
Setahun - RM 3,723.00 (boleh beli Insurans)
5 tahun - RM 18615.00 (boleh pergi buat HAJI)
10 tahun - RM 37230.00 (boleh buat duit muka rumah)
20 tahun - RM 74460.00 (Lu pikir la sendiri nak wat pa)

~~Jomm Berubah..! ;-)
p/s geramnya dgn pekerja2 yg sedang bina bilik kerja PSS saya~~sesuka hati depa je hisap rokok dlm tu..bila saya tegur depa buat2 kata lupa sekolah kawasan larangan merokok..~~katakan x nak pada rokok!~

4 comments:

Anonymous said...

/me smoking

NATDRAH on 27 October 2012 at 10:17 said...

mujur kak miss tk penah isap rokok :P

Dea on 27 October 2012 at 19:00 said...

jangan......tempat ini kawasan larangan :D

Dea on 27 October 2012 at 19:01 said...

katakan xnak yea kak..pakat2 cari calon suami yg x isap rokok ekeke :P

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor