~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Bagusnya KSSR ?

Posted by Dea at Saturday, October 27, 2012
bagusnya kssr:
1. mak bpk tk yah susah2 antar anak g tuisyen
2.mak bapak tk de lg nk marah klu ank dpt markah merah
3.mak bpk dah jimat sbb tk yah byr duit tuisyen
4.murid ada byk masa,tk blajar sbb tk de exam...klu tk leh wat eviden pn,ckgu2 akan ulang n tolong smpai boleh..
5.cikgu jimat pen sbb tak yah masukkan markah,klik je kt sistem
6.syarikat broadband makin untung sbb hampir smua ckgu kena

ada broadband sndri.
7.syarikat laptop pn untung sbb ckgu kena bli gak laptop nk masukkan sppbs.
8.tak de double standard pd ckgu yg tak ngajar murid exam upsr/pmr...
9.murid tk rasa rendah diri sbb tak de dah siapa dpt no 1 atau last dlm kelas.

.....byk lg kebaikan kssr klu anda dpt pikirkan....kan..kan...kan...
Untuk kita-kita aje :)
p/s bukan saya yang kata yea..saya cuma share dari kengkawan :P
hakikatnya cikgu sendiri pun msh bercelaru dgn kssr ni.. :P

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor