~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Jeruk Cermai

Posted by Dea at Saturday, October 27, 2012
Pernah makan buah ni tak kawan-kawan? Eeeiii masamnya..Inilah buah cermai..kalau dibuat jeruk mmg yummy!! tak cukup semangkuk saya boleh habiskan..Ada jual lagi ke jeruk cermai ni eh :)

Photo: pernah makan buah ni tak??

4 comments:

Khalilah on 27 October 2012 at 07:28 said...

Makan cermai sampai berkerut muka! hehe a'ah mmg ade lagi org jual skrg... ;)

NATDRAH on 27 October 2012 at 10:18 said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeii sedappp nya buah cermai ni! Cicah kuah rojak,,,yummmmii!!~~

Dea on 27 October 2012 at 18:54 said...

owh ada lagi eh khalilah...dea lama x nampak jeruk cermai ni di kedai2..

Dea on 27 October 2012 at 18:57 said...

kak misssssssss....:D
mmg yummi!! kuah rojak senang dpt di perak..buah cermai susah dpt :(

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor