~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Cantiknya Isteri Dia :)

Posted by Dea at Saturday, October 20, 2012
Cantiknya isteri dia..bisik-bisik yang kedengaran di telinga semasa majlis persandingan memang sesuatu yang biasa. Namun jika anda melihat situasi seperti gambar di bawah ini..apakah yang terdetik di minda anda? Masihkah anda akan mengatakan mereka pasangan yang ideal ? :)

Malang sekali jika anda belum menikmati hidangan yang disediakan oleh tuan rumah, kerana anda mungkin akan kehilangan selera makan.





KAUM Nabi Luth ditimpa azab bencana serta penghinaan daripada Allah s.w.t kerana keingkaran serta sifat melampau mereka mengamalkan hubungan homoseksual.

Keadaan itu dilihat muncul kembali pada zaman ini selepas banyak sekali kemungkaran serta salah laku yang dilakukan golongan yang mendahulukan hawa nafsu daripada takut ditimpa azab kemurkaan Allah.

TIADA ZURIAT...Allah menciptakan manusia secara berpasang-pasangan untuk mereka menikmati kehidupan sebagai pasangan terbaik bagi mengembangkan zuriat serta keturunan.

RUNTUH...perkahwinan sejenis menjadi punca pupusnya zuriat manusia di atas muka bumi serta memberikan kesan buruk pada masyarakat. Nauzubillah..

4 comments:

Mak Wardah on 21 October 2012 at 18:33 said...

Salam kenal....idea bagus...

NATDRAH on 27 October 2012 at 10:20 said...

erkkkk!!~~~

Dea on 27 October 2012 at 18:58 said...

salam kenal salam ukhuwah fillah bt mak wardah juga :)
Terima kasih..

Dea on 27 October 2012 at 18:59 said...

ekeke...menawan kan kak miss :P

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor