~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

teruskan perjalanan...

Posted by Dea at Saturday, November 26, 2011
Alhamdulillah, syukur pada ALLAH atas kasih sayang ini..syukur pada ALLAH atas peluang yang diberikan..syukur pada ALLAH atas ruang yang diberikan..syukur pada ALLAH atas pilihanNya..Syukran jazilan kepada ibu yang mengandung dan melahirkan ke bumi, syukran jazilan kepada bapa yang berjuang mencari rezeki penerus kehidupan, syukran jazilan kepada para guru, pendidik dan mereka yang telah memberikan ilmu pengetahuan dan bimbingan selama ini, syukran jazilan kepada sahabat-sahabiah yang sudi menerima diri ini menjadi sahabat kalian seadanya dan memimpin tangan ini bersama di jalan ini..

Sesungguhnya ALLAH sekali-kali tidak akan menyanggahi janjiNya.. Semoga kita menjadi seorang muslim dan mukmin yang tabah dan cekal menghadapi apa jua rintangan, cabaran, mehnah, onak dan duri dalam kehidupan di dunia yang sementara ini demi kebahagiaan abadi di akhirat kelak..insyaALLAH..

Indahnya hidup ini
Andai melayarinya dengan bernaungkan keredhaan ALLAH
Bertunjangkan ilmu dan kebenaran
Bersulam akhlak penuh menawan
Bertatahkan ukhuwah dan kasih sayang...(✿◠‿◠)


0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor