~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

jadilah insan..

Posted by Dea at Thursday, November 03, 2011
awat la manusia nih makin kejam & x takut buat dosa? suka suki depa jer nak buat jahat. mase kiter tgh bz dgr taklimat, tetibe kiter semua dikejutkan dgn pengumuman ader sebuah kete kena pecah. berderau jugak darah kiter kot2 kete kiter yg mengerlip & masih bau kedai tu yg jd mangsa. biler sebut plat kete rupanya member yg satu group dgn kiter. rupa2nya pencuri tu nampak beg telekung dlm kete tu. mesti dia fikir beg tuh ader harta karun yg boleh bt dia kaya...x senonoh tul kan.siang2 buta pn wat jahat. sian member tu...mesti dia sedihkan. kalau kiter pn mesti kiter sedih sgt...

bangla, nepal, vietnam, indon & mcm bangsa dh bleh kaya keje kat negara kiter. kiter yg duk sini asik nak memilih keje jer. cubalah jd insan yg berguna sket klau x byk pun.. best sgt ker rampas hak org???puas ati??? rase nak hempuk2 jer kepala depa tu kalau kiter ader peluang. xpun kiter pijak ramai2 huhuhu...ganasnyer kiter!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor