~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

bersama suara hati

Posted by Dea at Thursday, November 10, 2011
Ku menyedari kini ketiadaan mu
Ku cuba mengerti mengapakah begitu
Tiada kesempatan ku mencari
Rintihan untuk menghalang kau pergi
Jauh dari ku...

Berduka lara aku seharian
Ingin berbicara biarpun sendirian
Tiada mesti ku mahu percaya
Akhirnya aku menderita...

Di dalam pelukan malam berteman hanya suara hati...
Kepiluan melanda diri menanyakannya ku tak mengerti...
Kesedihan menyeksa lagi menantikan engkau kembali...

Masih terasa manisnya rasa cinta
Semasa kita bersama...

Selalu berpesan kepada angin lalu
Minta menyatakan aku tetap merindu
Tangisan di jiwaku tiada berirama
Namun hati ini bercerita...

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor