~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

meniti awan kelabu

Posted by Dea at Saturday, November 12, 2011
ujan lebat dr subuh sampai time kiter balik dr tempat keje..sejukkkk!!! Alhamdulillah semua yg dirancang berjaya kiter laksanakn dgn cemerlang.. gemilang..& terbilang.. cewahhhh..tekan lif nampak. igt pastu tu kiter nk merayap jap dgn member kt town...tp x jd ..ujan2 x best merayap...nk berenang kot ekeke...

balik umah dpt call dr mama..."kakak sihat? kakak dh mkn? kakak ok? kakak jaga kesihatanye.. kakak jgn lupa mkn..kakak kena tido cukup.. kakak itu.. kakak ini ...ok mama...yer mama...ok... ok... kakak fhm...ye..ye..hikkk sepuluh ayat mama...dua patah jer kiter sempat jwp...ermmm mesti mama tu risau sgt dgn kiter kat sini...mesti mama dgn abah hari2 citer psl kiter kat sanakan?  mesti abah dgn mama sedih dgn aper yg kiter lalui skg nih...hukkk!

kiter ok abah..mama...jgn risau..kiter dh semakin kuat skg. kiter dh tanamkn azam today 11.11.11 kiter akan kesiankn diri kiter dulu.. kiter x mau jd kakak yg dulu...ikut jer aper dia mau...kiter dh penat jd pak turut...eh mak turut kot...kiter kene berani dgn aper jugak cabaran & kenyataan! kiter x mau jd boneka yg boleh dia kotak katikkn ...kak ainan pun tau jaga boneka dia baik2 :P

dulu kakak naif...kakak terlalu yakin...hanya dia yg terbaik segala2nya...x penah ader dlm minda kakak dia akan berubah mcm nih sekali...xde langsung!!! mama taukan itu...dia spt insan yg terlalu sempurna...lengkap ilmu dunia & akhirat ....susah kakak nk cari cacat cela...sampai semua kwn2 kakak masa tu kater kakak org paling bertuah sbb dia pilih kakak...sape percaya semua nih akan jd sebaliknyer???

sekali air bah...sekali pantai berubah...kiter x salahkan sape2..kiter x mau dendam dgn sape2..

dulu penah kwn baik kakak tanya...berbaloikah kakak tunggu sebegini lamer? kakak x menyesal ke kalau jd aper2? kakak selalu senyum dgn yakin!!! kakak bkn kenal dia sehari dua...rupa2nya kakak silap kan mama...kakak x seharusnya yakin 100% . biler jd camni kakak terpaksa tanggung akibat..ckp jer kakak ni kuat tp hakikatnya kakak hampir hilang semangat........

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor