~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

raya korban

Posted by Dea at Tuesday, November 08, 2011
kiter dah balik dari kg semalam...cuti 3 ari jer raya aidil adha tahun ni..jadilah..dpt jugak kiter lepaskan rindu kat famili kiter. dpt gak kiter nangis puas2 kat riba mama...dpt jugak kiter tgk muka abah puas2. sempat jugak along dgn adik buli kiter huhu...

kiter rase ati kiter paling sedih raye aji tahun ni...mcm kiter plak yg jadi korban. xpelah kiter syukur sgt sbb akhirnya kiter dpt luahkan aper yg terpaksa kiter tanggung selama ni kat abah dgn mama. kiter rase lepas satu beban berat atas bahu kiter. mekasih abah...mama kerana faham situasi kakak. sokongan abah dgn mama bt kakak lebih kuat skg..kakak rase lebih tenang skg...kakak pasrah aper pun jadi lps nih...kakak redha...

buat makcik zah...mekasih kerana memahami...makcik x salah aper2 pun dlm hal nih...selama ni pun makcik baik sgt dgn kiter. kiter akan igt aper yg makcik pesan tu!

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor