~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Tahniah

Posted by Dea at Monday, November 19, 2012
Alhamdulillah syukur kehadrat Allah SWT kerana masih di beri kesempatan kepada saya untuk mencoretkan sesuatu di laman ini pada hari ini.

Harapan saya semoga sahabat semua sentiasa sihat walafiat dan ceria-ceria selalu bersama keluarga tersayang. Sekalung tahniah kepada semua pelajar yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR yang diumumkan semalam.Kepada yang kurang berjaya ini bukan pengakhiran..jadikan ia langkah pertama untuk menuju kejayaan di masa depan.

Buat anak didik di Taiping..cikgu tumpang gembira atas kejayaan yang kita kecapi bersama tahun ini. Meskipun cikgu telah kembali ke kampung halaman di Johor..kenangan indah bersama kalian akan tetap tersemat di hati selamanya..Teruskan perjuangan :)

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor