~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Perjuangan Mesti Diteruskan..

Posted by Dea at Saturday, November 03, 2012
Start pukul 8.30 pagi semalam ramai dah blh akses ke EG Tukar.. mcm mana keputusannya ya, ada yg berjaya?? Saya..Alhamdulillah..berkat doa seluruh keluarga serta kawan-kawan berjaya balik ke kampung halaman di Johor..Di manapun ditempatkan nanti saya terima dengan penuh rasa syukur..ramai lagi sahabat-sahabat seperjuangan yang masih berjauhan dengan keluarga tercinta..suami dgn isteri..ayah dengan anak..anak dengan ibubapa yang uzur dsbnya..Semoga sahabat tabah untuk meneruskan perjuangan walau di mana berada..demi agama,negara dan bangsa tercinta..

Buat sahabat-sahabat sepanjang sy berkhidmat di Perak..terima kasih atas rasa persahabatan yg terjalin...semoga ukhuwah akan terus berkekalan..di sini kasih tertumpah..namun gamitan desa tercinta melambai-lambai menanti kepulangan sy di sana..

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor