~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Khas untuk sahabat

Posted by Dea at Thursday, September 18, 2014




Assalamualaikum sahabat…..
Hanya terima kasih….
Yang mampu ku ucapkan buat sahabat….
Untuk nasihat sahabat…
Kata-kata perangsang….
Dan doa dari sahabat….
Hanya ALLAH sahaja yang dapat membalas segala kebaikan sahabat untukku….
Moga sahabat sentiasa dalam rahmat ALLAH…

Terima kasih YA ALLAH….
Atas setiap anugerahMU yang bernilai dan berharga buatku…..
ENGKAU hadirkan seorang sahabat buat diriku….
Seorang sahabat yang baik….
Setiap hari,tanpa jemu-jemu….
Memberi nasihat dan kata-kata perangsang buatku….

YA ALLAH,
PadaMU ku memohon…..
Agar ikatan ukhwah ini berkekalan hingga ke akhir hayat….
Andai hadirnya ketentuan dariMU,ku pasrah YA ALLAH…..

Terima kasih YA ALLAH…..
Kerana ENGKAU gerakkan hati kami untuk menyimpul tali ikatan ukhwah ini…
Ikatan ukhwah kami ini keranaMU YA ALLAH….
Silaturrahim yang dibina keranaMU YA ALLAH…

Terima kasih YA ALLAH…..terima kasih sahabat.
Hanya terima kasih yang tidak terhingga mampu ku ucapkan buat sahabat.

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor