~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.
Posted by Dea at Thursday, September 11, 2014
~Kerana nila setitik..rosak susu sebelanga. Memang  kecewa..sedih..apatah lagi murid-muridku yang selama ni telah berusaha sebaik mungkin utk lulus dengan cemerlang paper Sains ini. Dugaan dan ujian buat diriku yang pertama kali memegang kelas peperiksaan UPSR utk subjek Sains tahun ini. Aku x boleh lemah..hilang semangat..moody..Mereka perlukan semangat aku utk terus berusaha buat yang terbaik walaupun terpaksa mengulang semula pada 30 Sept. ini.

Bertabahlah wahai hati dengan ujian ini..semoga ada hikmah di sebaliknya. Kita dah berusaha buat yang terbaik..semoga kamu semua berjaya dengan cemerlang dunia dan akhirat..Inn Sha Allah. Aamiin~.

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor