~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Doa Kami Bersamamu

Posted by Dea at Thursday, March 20, 2014
~Semalam ketika saya menggantikan kelas guru yang tidak hadir, sempat juga saya 'print' gambar di atas. Seronok bukan main mereka dan sambil mewarna bermacam-macam spekulasi ala-ala "Nobita dan Doremon" timbul. Saya cuma tersenyum. Lucu tapi menghiburkan..

Saya berjanji akan menampal lukisan mereka di papan kenyataan di kantin dan saya dah kotakan hari ini..Bangga sungguh mereka~!

~Doa untuk MH370
Ya Allah Ya Tuhanku,
Kalau di laut timbulkanlah....
Kalau di udara turunkanlah...
Kalau di darat tunjukkanlah....
Kalau di alam maya keluarkanlah...
Aamiin Ya Rabal Alamin.


0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor