~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Tahniah mama

Posted by Dea at Friday, December 23, 2011
malam tadi terima call dr mama...sore mama begitu ceria kedengaran...kiter rasa hepi sgt sbb kebelakangan ni kiter dah bt hidup mama sedih & dlm kerisauan selalu. kakak...mama ader berita baik nk bgtau kakak...ader org dtg minang kakak ker mama...haha kiter sajer potong ckp mama...kalau ader yg minang pun mama terima jer..alamak mama ni menakutkan kakak jer...boleh trauma seumur idup mcm nih...

rupa2nya mama dpt surat perlantikan jadi guru besar semlm...Alhamdulillah atas rezeki yang diberikan pada mama...nampaknya mama dah boleh duduk semeja dgn abah skg...kiter mmg cukup yakin dgn kewibawaan mama selama ni...dan x mengejutkan bila mama berjaya memegang jawatan tersebut. kiter bangga sgt2 dgn mama & abah. merekalah sumber inspirasi kiter adik beradik utk mencapai kejayaan di dunia & akhirat.

mama masih x tahu sekolah mana akan ditempatkan...mama harap sgt tempat tu x jauh dr rumah...kiter doakan mudah2an apa yg mama hrpkan itu akan termakbul...ameen. mama juga bgtau adik dpt ke asrama penuh tp rasanya adik menolak utk pergi...kiter mmg dah agak adik xkn pergi....budak manja mcm adik mesti x sanggup hidup berdikari lg...kiter bgtau mama, kalau adik x mau pun x pe...sekolah jer di sana...lgpun tinggal adik sorang jer yg dpt temankan mama & abah. xlah mama dgn abah kesunyian nanti...

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor