~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Semudah Itukah?

Posted by Dea at Friday, June 22, 2012
► Betulkah dari mata turun ke hati?
► SEMUDAH itukah kamu jatuh hati?
► Bukan apa, cuma saya TIDAK FAHAM bagaimana itu boleh terjadi..
► Sekali lihat, terus suka…
► BIMBANG, setiap yang singgah di mata akan menyentuh HATI kamu juga..

°˚(¯`*•.¸✿..Tidak bertemu MATA, tidak bertemu SUARA..tidak mengunkap JANJI, tidak bermadah CINTA..cukuplah kata mengingati ALLAH, cukuplah nasihat serta teguran..cukuplah aku tahu kau punya AGAMA dan IMAN..HATI kita ALLAH yang punya, hati kita ALLAH yang jaga..BERDOALAH, kerana itu SENJATA kita..andai TAKDIR hidup bersama, pasti ALLAH akan mempermudahkan JALANnya..°˚(¯`*•.¸✿
 

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor