~~Tanpa ilmu dan amal aku bukanlah insan sempurna,aku hanyalah seorang yang berdosa... Aku amat mencintai orang² yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka.... Aku sangat benci orang² yang bermaksiat, meskipun tanpa sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka..... Memang aku tak layak berbicara tentang ilmu AGAMA , tapi aku mahu bersama dengan orang² yang tinggi ilmu AGAMA nya~~!.

Selamat Menduduki Peperiksaan UPSR 2013

Posted by Dea at Saturday, September 07, 2013
Selamat menghadapi peperiksaan UPSR yang berlangsung pada 10 hingga 12 September 2013, kepada semua murid tahun 6 . Semoga anak didik kita tenang menjawab soalan peperiksaan ini, dan kejayaanlah yang kita harapkan, terutamanya kepada guru yang mengajar tahun 6, harapan mereka sangat lah besar maknanya.  Semoga mereka yang menghadapi peperiksaan ini tenang ketika menjawab soalan yang diberikan. Sama-sama lah kita mendoakan kejayaan mereka, agar semuanya lulus dan cemerlang dalam semua subjek. Inn Sha Allah, jika murid-murid sudah berusaha, mengulangkaji pelajaran, ingat semua apa  yang telah di ajarkan  cikgu, berdoa dan selebihnya tawakal kepada Allah S.W.T., maka kejayaan pasti menemui kita.

0 comments:

Post a Comment

 

Tentang Dea © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor